O mnie

Moje zdjęcie
W 2004 roku ukończyłam studia magisterskie z filozofii oraz w 2008 studia podyplomowe z historii sztuki na Uniwersytecie Śląskim. Fotografią zajmuję się amatorsko od kilku lat. Fotografuję architekturę, krajobrazy, rośliny, lubię odnajdywać w przyrodzie formy abstrakcyjne, czasem portretuję swoich przyjaciół. Nieobce są mi eksperymenty, wciąż poszukuję. W swoich zdjęciach dążę do uchwycenia istoty obiektów fotografowanych a czasem swoich przeżyć podczas ich obserwacji. Od pewnego czasu maluję na jedwabiu...najczęściej kwiaty. Moje chusty można nosić na głowie, szyi, rękach....można nimi również ozdabiać ściany... Wystawy: Wystawa poplenerowa „Przestrzenie Pogranicza. Ludzie – Przyroda - Architektura”, Rydułtowskie Centrum Kultury, Rydułtowy 2010. Wystawa indywidualna Galeria-Pub Paleta, Rybnik 2011. Wystawa indywidualna „W istocie” Cafee&Gallery Ojoj, Katowice 2011. Moje prace można obejrzeć na stronach internetowych: www.sylwiaquarius.digart.pl www.fotogenius.pl/Silviaquarius http://www.facebook.com/pages/Sylwia-Batorska-Fotografistyka/239884069385405

sobota, 15 czerwca 2013

Sutasz cd.

Witam,
Przedstawiam kolejne wisiory, które wykonałam techniką sutasz:













Pozdrawiam serdecznie :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz